Bij de welpen zitten jongens en meiden tussen de 7 en 11 jaar oud. Je kunt ze herkennen aan de felgroene scouting blouse. Zij komen iedere zaterdag van 10 - 12 uur naar scouting om te spelen, leren en avonturen te beleven. We bieden een gevarieerd programma met verschillende activiteiten.

De opkomsten spelen zich binnen en buiten af. De bezigheden kunnen zijn o.a. sport&spel, creatief spel, handenarbeid, koken, muziek, film en vertellingen.

Nieuwe kinderen zijn van harte welkom om 3x bij ons mee te komen kijken spelen. Wel graag even aanmelden per e-mail.

Het leidingteam bestaat uit: Anika, Cindy, Ilona, Roel (Frits), Rob, Samantha, Stijn en Thijs.

De wettelijke vertegenwoordiger is:
Laura de Beukelaer