Lid worden

Je bent altijd welkom om een keer te komen kijken tijdens een opkomst. Je kunt dan het beste eerst even bellen of mailen met iemand van de leiding van die speltak. Zij kunnen je ook meer informatie geven.

Als je dan lid wilt worden moet je worden ingeschreven. Hiervoor is een inschrijfformulier gemaakt. Dit wordt als het goed is tijdens je eerste opkomsten overhandigd. Als scoutinggroep houden we ons aan het huishoudelijk reglement dat opgesteld is door Scouting Nederland. Verder is er een omgangsreglement opgesteld voor onze eigen groep.  Het huishoudelijk reglement en ons omgangsreglement  zijn te vinden in de onderstaande links:

Reglement:                          Omgangsreglement:

Kosten

De contributie bedraagt €9,50* per maand. Dit dient iedere maand gestort te worden op rekeningnummer NL31 RABO 0141 1165 52* van Rabobank Oud Gastel. De kosten voor het zomerkamp bedragen ongeveer €95,00. (*= fouten in deze nummers voorbehouden)
Iedere speltak heeft zijn eigen uniform. Na enkele weken kijken en oriënteren in een speltak, wordt een nieuw lid ingeschreven, geïnstalleerd en moet het uniform aangeschaft worden. De kosten voor het uniform bedragen ongeveer €40,00.